۱۳۸۸ مرداد ۷, چهارشنبه

چند توصیه مهم برای مراسم چهلم شهدا

دوستان لطفا به نکات و توصیه های زیر برای مراسم چهلم شهدای حوادث اخیر جهت هماهنگی بیشتر توجه بفرمائید :
1- با توجه به اینکه برگزاری برنامه در بهشت زهرا ساعت 4 آغاز می شود از دوستان استدعا میشود از ساعات قبل برنامه ریزی خود را برای حضور به موقع در مراسم انجام دهند.به دلیل ازدحام و ایجاد ترافیک در ساعات مانده به شروع مراسم توصیه می شود دوستان به صورت تدریجی و از ساعات قبل خود را به بهشت زهرا برسانند.مترو یکی از مناسب ترین وسایل حمل ونقل می باشد.حتما احتمال بروز سنگ اندازی کودتاگران در مسیر ( لغو برنامه حرکت مترو و یا طرحهای ترافیکی ناگهانی ) را در نظر داشته باشید.
2- با توجه به محل نامناسب مصلی سعی کنید مسیر حرکت خود را حتما از خیابانهای عباس آباد و اطراف آن انتخاب کنید.در صورت وجود مشکل از مسیرهای جایگزین ولیعصر و تخت طاووس استفاده کنید.
3- دوستان هرگز از اتوبان به عنوان مسیر رسیدن به مصلی استفاده نکنید چون حتما در ترافیک گرفتار خواهید شد.دوستان می توانند از مسیر اتوبان برای ایجاد ترافیک و بوق زدن به نشانه اعتراض استفاده کنند. ( پیشنهاد دوستمان برای پخش نوار قرآن نیز در صورت وجود مناسب است)4
- شهروندانی که در محله های سکونت شهدا زندگی می کنند مراسم شب چهلم را در همان مناطق برپا کنند.
5- اگر امکان حضور در هیچکدام از مکانهای مذکور را ندارید می توانید با پخش خرما در محله خود و خواندن فاتحه برای آرامش روح درگذشتگان دعا کنید.
6- و در نهایت دوستانی که در قطعه 257 بهشت زهرا حضور پیدا خواهند کرد بیاد داشته باشند در نزدیکترین مکان به بازداشتگاه کهریزک قرار دارند.بسیاری از عزیزان در همین مکان مخوف به شهادت رسیدند.دادن شعار بر علیه برپا کنندگان این مکانها هشداریست به کودتاچیان و دلگرمی ایست به خانواده زندانیان در بند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر