۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

از هاشمی، خاتمی ظهور کرد واز خاتمی ،احمدی نژاد !

جناب آقای خاتمی اکنون کشور در شرایطی حساس قرار دارد که کودتاچیان تمام توان خود را جهت سرکوب اصلاحات و دمکراسی در کشور بکارگفته اند و با سرکوب و تجاوز و قتل و بازداشت دیگر مخالفی را باقی نگذاشته اند.امروز اگر کسی بتواند به داد این ملت برسد آن خود این مردم هستند . کودتاچیان چنان تشنه انتقام ازاصلاح طلبانند که مردم بی گناه را نیز از دم تیغ می گذراند.آیا روزی شما فکر می کردید مملکت به چنین فلاکت و سیاهی ای دچار شود؟ آیا اگر همان زمان که با پشتوانه مردمی و قانونی رئیس جمهور بودید با آنها مصالحه نمیکردید شاید کار به اینجا نمیکشید که مردم خود مجبورشوند برای نجات ملت و اصلح طلبان اینگونه خون دهند.شاید اگر شما در جریان حوادث 18تیر 78 محکم با شکنجه گران برخورد می کردید و مملکت را از لوث وجود شکنجه گرانی چون شریعتمداری ها پاک می کردید امروز این چنین وضعی را نداشتیم. اگر در جریان انتخابات نهم که خود دولت اصلاحات زمامدار امور اتخاباتی بود دقیق به شکایات افرادی چون کروبی و هاشمی رسیدگی می کردید و اجازه نمی دادید کودتچیان به آسانی به قدرت برسند ، امروز شاهد چنین تقلب بزرگی نبودیم !
امروز مردم مجبورند به تنهایی و بدون کمک هیچ فریاد رسی با تمامی کودتاچیان از خرد تا کلانشان مبارزه کند در حالی که میشد در 8 سال ریاست شما و با کمک همین مردم وسیاسیون دربند ریشه تمام فتنه ها را راحتتر خشکاند.

۱ نظر:

  1. This is so true. As president Khatami should have been more courageous, but what is done is done. Suggestions need to be made as what is the best approach now. Khatami seems to be standing strong against this regime and I don't think he will back down this time.

    پاسخحذف