۱۳۸۸ مرداد ۲۰, سه‌شنبه

فیلم هایی که قبل از دستگیری بهتره ببینیم !

دوستان عزیز با توجه به اینکه راهپیمایی های مختلفی در پیش داریم؛ و خدایی ناکرده این احتمال وجود داره که بدست دژخیمان رژیم بیفتیم لازم دونستم چند فیلم رو که به فضا و حال و هوای اوضاع اعتراضات می خوره رو به دوستان پیشنهاد کنم ببینند.شما می تونید با توجه به اوضاع و پیش بینی وضعیتتون فیلم مناسب رو انتخاب کنید:
قبل از دستگیری زمان درگیری با یگان ویژه : سری فیلم های جکی چان برای این لحظات خیلی بدرد می خوره .مخصوصا صحنه های تعقیب و گریز اون می تونه به شما ایده بده که بتونید با لوازم اطراف خودتون از دست تعقیب کنندگان خودتون رو نجات بدید.
در زمان پس از دستگیری با توجه به این که شما رو چه گروهی دستگیر کنه و به کجا ببره فیلم پیشنهادی فرق می کنه.
دستگیری توسط اطلاعات و انتقال به اوین: اگر اونقدر خوش شانس باشید که در این گروه قرار بگیرید برای رفتن تو فضای زندان اوین بهتره فیلم پاپیون ساخته ... با بازی استیو مک کویین رو ببینید.این فیلم به زیبایی فضای انفرادی اوین رو براتون تجسم می کنه و نشون میده چگونه در انسانی که هیچ امیدی به آینده اش نیست امید به زندگی در زنده می شه.
دستگیری توسط نیروی انتظامی و انتقال به کهریزک: اگر مثل بنده از افراد بد شانس هستید احتمالا در این گروه یا گروه بعدی قرار می گیرید .البته نمی توان به این گروه هم افراد کاملا بدشانس گفت.برای افرادی که در این گروه قرار می گیرند فیلم مصائب مسیح رو پیشنهاد می کنم.این فیلم ساخته مل گیبسون هست و تا حدودی شما رو با فضای بازداشتگاه کهریزک آشنا می کند.در این فیلم شما با برخی از شکنجه های ابتدایی که در این بازداشتگاه به سر شما می آید آشنا می شوید.
و گروه آخر دستگیری توسط بسیج و سپاه و انتقال به مکان نا معلوم : این گروه که در واقع بدشانس ترین گروه هستند بهتره برای آشنایی بیشتر با فضای محل بازداشتشون یک فیلم پورنوی 18+ نگاه کنند تا با آمادگی بیشتری بتونن اوضاع رو تحمل کنند.
این فیلم ها با توجه به بخشی از اطلاعاتی بود که بدست اومده و معلوم نیست دقیقا چه اتفاقات دیگری در انتظارمون باشه پیشنهاد آخر بنده اینه که همه دوستان در آخر یکبار فیلم روح رو هم بینند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر